how to increase sales in insurance industry with labels

Increase sales with labels in Insurance industry (Case study)

I guess we are all familiar with the labels in e-commerce such as „Free delivery“ or „on sale“. It is widely used because it just Works. There is no doubt on that. As Insurance industry is moving to internet with the light-speed, it is not so different anymore from your regular clothing shop. You can …

Increase sales with labels in Insurance industry (Case study) Read More »

Kuidas lugeda digiturunduse statistikat?

Kuidas digiturunduses alati võita? – Reklaami tulemuste mõõtmine

Kuidas digiturunduses alati võita? Digiturunduse tulemuste mõõtmine on aeg-ajalt peavalu. Kõik Like-d, kommentaarid, Klikid ja muud parameetrid tekitavad segadust. Mida vaatama peaks? Milline statistika ütleb sulle, kas su reklaami kampaania on edukas? Selles postituses saad sa teada: Milliseid statistikad olemas on ja mida nendega peale hakata. Kuidas statistikast lugeda välja probleeme Kuidas reklaame optimeerides kasumit …

Kuidas digiturunduses alati võita? – Reklaami tulemuste mõõtmine Read More »

Kuidas 1 euroga müügikohtumisi teha

Kuidas 1 Euroga külmi müügikohtumisi teha?

Inimesel, kes võrkturundusega ei tegele, seostub võrkturundusega vana tuttav, kes helistab ja lausub kuldsed sõnad „Tsau, kuule mul on praegu veidi kiire aga kas sa minuga kohvi tahaksid jooma tulla? Kas sulle sobib esmaspäev või kolmapäev, kell 19:00 Tallink hotellis?“. Ma olen oma elu jooksul selliseid kõnesid omajagu saanud. See oli minu esimene projekt, kus …

Kuidas 1 Euroga külmi müügikohtumisi teha? Read More »